sâmbătă, 5 aprilie 2014

Astazi sunt mai tanara decat as putea fi vreodata

Sa învăț spaniola 
Quiero vacaciones en  India, Thailanda, Mexic, Australia y U.S..
 Univers por favor ! 
Am fost deja ca si crew in toate aceste tari chiar de mai multe ori insa niciodată îndeajuns sa pot spune ca a fost ca o vacanța si ca am simțit locul cu tot ce are . 
India pentru ca e incredibila si mai mult ce sa zic ....
 Thailanda pentru ca am fost si mai vreau dar mai ales ca m am saturat de Laura Cosoi si pozele ei din toată Thailanda .
Mexic pentru ca mi a plăcut si mai vreau si pentru ca se vorbește spaniola aceea frumoasa a lui JLo .
In Australia sa o vad pe Monique la nunta si sa salvez un cangur de la moarte ( caci ei ii mananca la cina ) ,  sa imi înving frica de lighioane si sa fac scufundari la The Great Barrier Reef . 
In US nu va mai spun .. sau hai totuși sa ma plâng despre cum am ajuns in New York acum câțiva ani cu vasul si stateam pe vapor in portul din Manhattan , simteam ca daca întind bratul pot sa ating Empire State Building‎;
 dar am rămas toată ziua asa acolo pe vas ( motive de siguranta la bord - m am nimerit pur si simplu pe liste in acel port ) nu am pus nici măcar piciorul pe pământul de acolo din NY căci in alte orașe am fost chiar si in vacanța in Chicago 2 saptamâni yaaaiiii . Asa ca da , NY este pur si simplu a must touch pe lista mea cu chestii de facut inainte sa mor . 
Altceva pe lista ... 
Sa am copii frumosi
Sa merg la un concert a lui Krishna Das ( pare incredibil dar in timp ce pregatesc acest post , adica chiar in aceste momente , m-am uitat de curiozitate in ce locuri mai merge KD pe viitor si am vazut ca are concert "The Heart Symphony " in Dubai pe 26 Aprilie 2014  .  Ce pot sa mai zic decat ca visele trebuie urmate cu mare credinta ! So happy !! Hai ca arunc acest post pe blogg si dau telefoane sa imi cumpar biletul , nu imi vine sa cred !!!!!! Yaiiiiiii
Sa invat Sa cant la chitara 
Sa pot imbratisa un cal fara pic de teama si sa pot urca in sa fara mila . 
Sa ma distrez pe valuri invatand surfing 
Sa câștig bani facand ceva cu pasiune 
Sa închiriez un yacht si sa fac o petrecere total nebuneasca in mijlocul marii ( sper sa fie cat mai curând or la 50 de ani nu stiu daca mai imi arde si nu as vrea sa sterg ceva din lista asta fara sa fi facut ) 
Sa ajut o femeie sa scape de sub agresiunea  violenta a bărbatului daca voi fi in preajma acestei situații 
Sa ajut un alcoolic sa numai bea 
Sa ajut un bătrân sa zambeasca si sa se simtă in siguranță pentru acel moment cand ma voi afla lângă el 
Sa merg cu Călin intr o vacanța , doar noi doi cand v a fi mai mare sigur ca da . 
Sa învăț sa apreciez vinurile , as putea sa învăț asta de la frumosul meu daca ar face o el mai repede căci stiu ca e pe lista lui ... 
Sa stau de vorba cu un calugar budist , sper sa se casatoreasca S mai repede asa voi merge in Srilanka si il voi intani pe fratele sau , un preot budist bine cunoscut . 
Sa merg prin toată România cu o rulota
Sa fac o inejectie cuiva căci in copilărie au mucegait toate pernele si papusile din casa la câtă apa din seringa am băgat in ele... 
Sa salvez un animal asa cum nu l am putut salva pe Rico desi inca mai respira cand am renunțat la el si nu am uitat niciodată
Sa țin o prezentare in fata unui public fara sa simt ca mi se usuca gatul intr o secunda sau ca imi iau urechile foc 
Sa fac cozonac .. da .. chiar nu ma vad cu atata timp si rabdare asa ca vreau sa ma provoc ! 
Sa ajung la o alimetatie row vegan .
Sa citesc o carte SF pana la sfârșit 
Sa scriu o carte cu info despre chestii care imi plac mie 
Sa obțin  certifiatul de instructor yoga si mai apoi pre/post natal yoga . 
Sa revad oameni dragi ca Umeshi , Caroline , Madalina , Adelina , Laura ( Nikita ) , Mahendra  , Satish 
Sa merg pe motocicleta 
Sa pictez un tablou mare , pictura abstracta bineinteles ca nu am niciun talent pentru alt stil . 
Cam asta ar fi ... sigur ca mai sunt in jur de 60 de locuri pe care as vrea sa le vad in lume si probabil 100 de alte lucruri spirituale pe care as vrea sa le ating ... si poate 150 de acțiuni legate de bunavointa si compasiune pe care as vrea sa le aplic . 
If only ... I would live healthy forever

 And in the end, it’s not the years in your life that count. It’s the life in your years – Abraham Lincoln

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu