luni, 28 octombrie 2013

Funny , real story !!


Intelepciune :
"Daca un barbat vrea cu adevarat sa comunice cu o femeie, el trebuie sa intre in lumea ei emotionala."
Gary Smalley

Fun but real :
"Dumnezeu ne-a dat un penis si un creier , dar nu indeajuns sange pentru a le folosi in acelasi timp pe amandoua."
Robin Williams


A trecut mult timp decand nu am mai fost “ agatata “ intr-un club de catre un barbat interesant .  Sigur pentru ca  sunt insotita de mai bine de un an de cel mai interesant frumusel , pentru ca mergem f rar in cluburi …deh ! varsta ce sa -i faci  ; pentru ca inainte locuiam in Abu Dhabi si multi arabi badarani ma abordau fara niciun succes cu replici de genul “ Helllooooo … where you from  ? Have I  meet you before  ?? Anyway , e greu sa va explic ce fete lungi si obosite aveau acestia .. no charm at all . No charm nici pentru “ esti cea mai frumoasa din club , as vrea sa iti ofer ceva de baut “  bla bla  -  la acestia le spun ca le  ofer eu ceva de baut lor sa  ma lase in pace . Asa ca ii expediam cat mai scurt  , le spuneam ,  ba ca imi plac fetele , ba ca tre sa apara iubitul ,,, ba ca sa ma lase draq cu prostiile lor ca numai am rabdare nici sa incerc  sa port o scurta si plictisitoare  conversatie . 

  Acum 7-8 ani eram in culmea vietii , a tineretii , a distractiilor cu fetele si umilitul barbatilor , noi , fetele din gasca ceea ,  eram deja pe picioarele noastre  de ceva timp si ei , barbatii , erau slabi si sensibili  in fata noastra …  se stie ca o femeie este mult mai matura la 23-24 de ani decat un barbat de acceasi varsta . Plus ca aveam fete de 27-28 de ani cu noi in gasca  care calcau pe ei... .
Asa ca imi amintesc o seara frumoasa petrecuta cu fetele  intr un club din oras . Cred ca emanam atata incredere in noi , am avut masa noastra , sticlele noastre de whiskey si dansul  nostru fara sa ne intereseze absolut deloc de cei din jur . E drept ca fiind asa pline de noi si  pretentioase , era ceva vreme decand eram singura si eu si M , cea mai apropiata prietena a mea . Erau multe glume intre noi fetele cum ca am avea nevoie de  sex , de relatie , de aventura , de zmotoceala, tavaleala  sau numai stiu cum ii spuneam  noi pe atunci .


Funny real, story  -  in dansul acela ametitor cu paharul in mana si  urcata pe ring , am dat noroc cu un necunoscut care fara sa realizez nu era urcat pe ring insa era la aceelasi nivel cu mine , era un tip f inalt ca sa intelegeti mai bine . F inalt pentru mine . However am fost intr.-o realtie cu C , timp de 6 luni pentru ceea ce am crezut ca a fost cea mai tare intrebare de agatat  pe care am auzit-o vreodata .  “ Ai nevoie de contact ? “ Si nu ne potriveam deloc . Stateam de obicei asezati in masina sau la pub ca sa nu se simta  asa tare cei 50 cm care ne desparteau …
6 luni mai tarziu l-am intrebat daca isi mai aminteste care a fost prima intrebare pe care mi-a pus-o cand ne-am cunoscut . A zambit si a zis ca sigur    Ai lentile de contact ? “  . Si vorbea serios . Asta m-a intrebat el defapt in noaptea aceea nebuna .

Dupa ce toate  fetele au crezut ca tipul asta e chiar tare si ca se citea pe fata mea ca aveam nevoie de contact si el a fost atat de curajos sa mi-o spuna in fata ….  a trebuit sa ma despart de el ca sa se uite mai repede funny crazy real confusión .
Se consumase oricum relatia ,  fara succesul unui contact adevarat si a venit la fix si momentul adevarului si a confuziei cu contactul .
Am ramas prieteni dupa aceea multi ani si cred ca si acum  daca am mai avea timp am mai schimba mesaje ca vechi prieteni  si am mai rade de intamplarea aceasta  aici relatata .

Un mesaj carte barbatii pana in 30 de ani  care incearca sa fie interesanti  in cluburi .. NU AM NICIUN MESAJ DRAGILOR   . Nu stiu pe cuvant  ce ar trebui sa faceti  ;  femeile la orice varsta  sunt complicate , diferite , misterioase … e greu , inteleg . Nicio femeie nu poate fi ca "toate femeile", iar o femeie adevarată are în suflet cel puţin şapte femei.
 Am zis pana in 30 de ani caci atunci sunt vulnerabili, nesiguri pe ei , nelinistiti , ridicoli .
Dupa 30 de ani  ( daca nu sunt arabi )  , se linistesc si au o alta putere de seductie mai interesanta chiar si de la distanta . Un charm de care devin constienti si care ii ajuta sa flirteze  fara cuvinte stupide ci doar cu un zambet , o privire  .


Yammmmmmmmmmmmmm I love John Cusack  !!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu