joi, 22 august 2013

In pauza de masa vreau cam multe ... E numai o pauza mica , de ce sa cer atat de multe ?!

Vreau un cocktail cu multa gheata , mult  alcool si  cateva  bucatele de lime si menta .  
Vreau o rochita lunga in culori de mure si affine  . O palarie  nisipie .
Vreau un pat  agatat de doi copaci ca sa aiba balans  si o perna sa ma imbratiseze .
 Vreau Kindleul meu cu cartile mele si mirosul din padure .
Vreau sa am manichiura si  pedi  colorate in petale de trandafiri roz pal si vreau ca parul meu sa fie moale , blond si sa miroasa a muschii de sub cascada .
Vreau sandale de la Furla , din acelea de care am avut odata si nu am mai gasit niciodata … vreau ghete de la Diesel .
Vreau acasa , flori la geam , multe aparate electrocasnice si o canapea crem cu o paturica moale si latoasa cu o pisicuta somnoroasa in ea  .
Vreau sa  planuiesc un weekend la Barcelona si one week in Seychelles .
Ata dentara , perie de par , fond de ten Chanel ca astea naturale m-au plictisit de tot , ca sa nu zic ca numai imi fac fata , ca imi fac doar spate ... 
Vreau timp sa spun tot ce vreau  J

E timpul sa ma intorc la munca , asa ca va imbratisez si visez ca sunt langa voi cu o cana mare  de cafea si multe tigari  , zambete si imbratisari .

Vreau program de 8 ore !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anca Tunaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu