duminică, 16 iunie 2013

Constanta Pitesti China Paris


Nu-mi vine sa cred ca ma apuc de scris si am asa multe de spus , iar nu au legatura , iar o sa iasa o aiureala , random article , cum imi place mie sa spun dar ce sa fac daca nu ma hotarasc despre ce sa scriu si vreau sa spun tot ...

O sa incep sa va povestesc despre vacanta in Romania . Bucuria de a-i intalni pe cei dragi , de a impartasi cu ei viata lor de acasa cu bune si grele .

Cele mai frumoase amintiri se leaga de diminetile cand ma trezeam si ma strecuram in pat cu Calin si el era bucuros si cu chef de vorba . Umm ce frumos miroase si ce piele fina , ce ochi senini si odihniti are micutul de el dimineata .

Regret ca nu am mers la plimbare impreuna cum am facut vara trecuta , cred ca vremea nu ne-a permis asta si timpul a fost asa de scurt . L-am insotit la caluti si l-am urmarit cu emotie frumoasa cum era de linistit acolo in sa . O ! curajosul meu !!!

Bucurie mare sa o intalnesc pe Raisa . Copii astia sunt speciali caci cu blandetea lor si felul in care isi arata dragostea si recunostinta , prin zambete dulci si privirile calde,  iti umplu sufletul de dragoste curata . Cand te gandesti ca tot noi luam de la ei putere si credinta . Minunati !

Sa va mai spun si ca mamicile lor sunt frumoase, ingrijite si preocupate de foarte foarte multe lucruri frumoase si utile ? Ele sunt mamicii eroine , sotii frumoase si oameni cu preocupari desavarsite . Mi-a placut sa le vad preocupate de organizarea unui eveniment important pentru copii lor dar si a celorlalti micuti care vor participa la o noua sesiune ABR de evaluare si training in Constanta . Detalii pe situl Asociatiei http://www.copiisuflete.ro/ABR-in-Romania . Mi-a placut sa le vad razand , sa le vad alergand in oras cu treaba , socializand cu prietenii si mai ales sa le vad la cumparaturi . Mi-a placut ca am povestit despre vacante , despre nunti si botezuri . O !  frumoasele mele . Va imbratisez xxxx

Ce am mancat la Constanta ? Am mancat rau . Am mancat repede si fara sa imi pese de asta prea mult . Am mancat dulciuri si paine alba .

 Nu am citit nimic si nici nu imi pasa de asta .
Am fost la coafor . Coafeza , persoana pe care o cunosc de multi ani , mi-a spus ceva interesant si am crezut-o pe loc . In timp ce imi recomanda diverse sampoane si tratamente profesionale , i-am spus ca de mai bine de jumatate de an folosesc numai sampoane naturale si sampoane solide hand made . „ Daaa dar de aceea ai parul asa degradat , pentru ca aceste sampoane usuca foarte tare parul „ asa mi-a spus . Si wow naiva de mine , am avut o revelatie si eram convinsa ca am descoperit in sfarsit motivul pentru parul meu obosit .

 Mai tarziu o sa va povestesc despre coafeza de la Pitesti ...

Am plecat de la marea mea sarata si curata  care ii are pe  frumosii mei albastrei si iubita mea mama cu cafeaua ei cea buna  si  am ajuns la Pitesti . Aici am fost invaluita de un aer verde , de mirosul de pamat umed si casuta ce imi aminteste de anii in care eram asa fericita la Peris .

A fost placut sa il vad pe T cum se bucura de bebelucul Andrei , sa ii vedem pe proaspetii parinti , obositi dar fericiti .
Ce am mancat la Pitesti ? Am mancat salata verde  ca in povestile in care totul e cules din pamant natural si proaspat . Salata de vinete facuta de mine . Gustoasa bineinteles  .Peste super bun la gratar . Am baut socata , cafea si vin .

Am iesit in oras , T m-a dus intr-un loc atat de placut  , o terasa cu privelistea spre raul Arges , broscutele cantau si luminile se reflectau in apa . A fost fun pana mai tarziu cand dupa inca un loc placut cu muizca si tineret ,  m-am trezit intr-un cartier sarac din China . Bine .. la ora 2 noaptea nici nu cred ca ar fi putut fi altfel un targ de masini din Pitesti in care se servesc mate si coite de bou chiar si la ora aceea .  Aceasta nu este o gluma !! Chiar asta se mananca acolo !@!!  Mirosea ca draq va inchipuiti . Negustorii aceia care serveau asa ceva aveau o uraciune pe fata si acolo unde ne-am asezat ( eu nu am servit nimic bineinteles ) dar ne-am asezat ,,,, si femeia care parea sa fie partoana acelei scarbosenii de tejghea cu 2 frigidere pline de mate si coaie era grasa si dezgustatoare . Nu va mai spun ca la momentul platii s-a asezat cu noi la masa de parca ar fi invitat-o cineva . Big dislike . I shell never ever put my foot in a place like that !!!! Imagine the look on my face ...

T a promis sa nu ma mai surprinda in acest mare stil , zambesc si acum ..il iubesc cu tot cu mate si cu ... mahahah , se intelege , numai scriu !

Vinul si discutiile prelungite pana spre zori se includ la Big dislikuri . Raman in pat cu o carte draga , cu fata demachiata si pielea hidratata . Dimineata sunt fresh , te sarut in timp ce dormi , merg afara , beau cafea buna . Te trezesti , nu esti chiar fresh , ma saruti si mai beau o cafea si cu tine . Harmony baby !!!

Despre coaforul de la Pitesti . Am mers la recomandarea unei fete dragi la salonul unei tipe din Pitesti sa ma aranjez la par . Foarte simpatica coafeza aceasta si am vorbit si cu ea despre sampoanele naturale care usuca parul , numai ca ... Surpriza ! ea contrazice aceasta idee si ma incurajeaza sa le folosesc in continuuare spunand ca acestea sunt mai bune pentru scalp si firul de par , lasandu le pe amandoua sa respire , nu le blocheaza cu chimicale asa cum fac sampoanele din supermarketuri sau saloane . Si am crezut-o imediat caci teoria ei imi convenea cel mai tare . Am trecut insa la cercetari si m-am convins, 1-0 pentru Pitesti . Despre cum mi-a stat parul nu mai scriu , a fost fantastic !! Multumesc Andreea si Barbara xxxx

In ultimul timp orice facem , oriunde mergem dam numai peste proaspeti parinti pasionati de odraslele lor zambarete sau mai putin zambarete . Inteleg perfect ca este timpul potrivit pentru astfel de actiuni , mai ales daca cunostintele, rudele sau prietenii sunt de varsta noastra sau mai tineri . Minunat ca nu au mai stat pe ganduri , ma bucur sincer pentru ei . La Pitesti , la un anume moment ma aflam intr-un grup de femei . Si subiectul cel mai discutat intr-un astfel de grup este „copilul meu „ . Pana aici totul e ok . Din pacate „copilul meu „a ajuns din cel mai discutat subiect in unicul subiect de discutie al acestor femei si m-am sufocat intre ele asa ca m-am retras si m-am  incurajat sa nu fac asa , sa nu uit ca inca mai traiesc in corp de femeie care poate sa fie o mama buna . Nu judec pe nimeni si poate a fost asa ,un moment de cateva ore  in care au discutat asta, subiectul lor favorit . De inteles , dar nu de urmat ! . Sunt defapt femei frumoase , cu viata profesionala si activitati interesante , cu zambete, cu dragoste pentru partenerii lor . Doar ca nu le place sa vorbeasca despre nimic cu atata voiosie  cum le place sa vorbeasca despre copilasii lor  . Ca si mine despre fructe si legume ,,, glumesc ! Sau nu ,,, .

Pufosenia vine sa ma vada sau mai bine zis sa vada Parisul impreuna cu mine . Entuziasm maxim , nu imi vine sa cred ca sunt numai n luni  decand nu am mai vazut-o . Am impresia ca au trecut ani buni .. poate pentru ca imi este asa dor de ea. 

Mai am in jur de 80 de pg din Noi suntem Zeite de Alice Natase , o carte frumoasa pe care o N o sa o citeasca pe bancutele din gradinile Parisului sau la cafeneaua de la ultimul etaj al Centrului George Pompidou sau poate chiar pe scarile din Montmarte . Eu si T te asteptam cu mare drag !
Mai avem o luna pana la weekend 4 love in Italia wahooooo  . Bring it on !!! Si planuim o  vacanta de vis , despre care mai povestesc la vremea cand ne vom intoarce .

Vroiam sa mai scriu despre produsele cosmetice naturale , uleiurile pentru par care ma incanta dar si despre un balsam de par recomandat de frumoasa de la Pitesti pe care nu am apucat sa il achizitionez insa nu renunt . Numai am timp acum dar nu ma las pana nu scriu despre toate in parte . In curand .

Ciao 4 now !



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu