marți, 7 mai 2013


Ziua buna se  cunoaste dupa gandurile ce te invaluie la trezire  .
Ieri dimineata “  m-am trezit in Abu Dhabi “,  in camera aceea alba si inalta . Albastrul ce atarna la geamuri  se misca usor de la o vaga adiere  de dimineata . Miroasea a vara … asa miroase mereu  acolo si asa si este , mereu vara … dar acum trebuie sa mentionez asta  tinand cont de ghilimelele de  la momentul trezirii mele in acest  loc  .
Fittonia imi zambeste de deasupra patului si e mai verde si mai luminoasa  . Are frunzele sanatoase si pamantul negru e  inca umed .  Ahhh ce as vrea sa o am aici !
  It’s mineeeeee  ! ( mesaj pentru BD ) 

N doarme inca in cealalta parte a camerei . Ce pufosenie mica si  somnoroasa  !
M-a luat putin frigul caci m-am dezvelit si au trecut clipele din Abu Dhabi , m-am dus sa ma spal pe fata in baia noastra din Franta . Frumosul T , nu vrea sa se trezeasca si e senin si fericit cu  perna lui smotocita sub cap . Curand lumina il v-a face sa se incrunte putin dar zambeste mereu la mine dimineata si e minunat .
A fost soare ieri si verde, mult verde . Seara , in drum spre Gym  soarele era inca foarte prezent si ii vorbeam intr-o limba a mintii , ii multumeam ca a fost cu mine toata ziua si il rugam sa mai ramana , sa ma astepte pana ies de la Spinning cu parul ud . Si m-a auzit caci am mers pe jos  spre casa si m-a insotit luminous si vesel . Am ascultat impreuna la casti muzica lui Eros Ramazzotti  si am purtat ochelari maron .  
L-am rugat sa mai vina si azi sa imi dea inspiratie , sa imbujoreze verdele si sa infloreasca marul de la ora 10 am .  
Ma gandesc ca acest soare ce ma imbratiseaza acum,  nu face asta pentru ca raspunde la cererile mele ci doar vine pentru ca era si timpul sa apara , chiar si aici , in NV Frantei .
Asa ca realizez cum lucrurile simple si naturale imi bucura ziua fara prea mari eforturi.  La fel si cafeau de dimineata alaturi de T. Florile mov cu galben ce s-au inaltat  aici afara intr-o gradinita neingrijita . Geamul deschis din spatele biroului si randunelele dansatoare . Colega mea zgomotoasa care astazi e intr-un grozav mood si zambeste  sanatoasa  . Ora de body balance de diseara .  


Gandul la vacanta ce vine grabita . Zambetul si ochii nepotelului meu iubit .  Imbratisarea si cafeaua mamei . Noptile de vara ce le vom petrece pe iarba calda din gradina scumpei mele surori . Ohhh familia mea frumoasa  si iubita !
Plimbarile pe nisipul ud de la malul marii alaturi de T , bucuria ca impartasim inca odata acelasi miros al marii sarate ce l-am simtit la prima noastra intalnire , intr-o seara de Iulie .

Stiti filmuletul acela ce circula pe FB si YT cu Jessica , fetita aceea  catarata pe chiuveta din baie care isi manifesta iubirea fata de tot ce are in viata ei,  in oglinda ? Are parul blond , cret si foarte frumos ! E superba ! Trebuie sa vezi !
Asa si eu astazi … imi vine rau , ma sufoc de atata fericire si optimism hahahahah ( asta asa ca stiu persoane care ar zice asta si eu as rade copios caci inteleg ce vor sa zica ) ….. Dar sa spunem ce simtim   si sa lasam nostima  aroganta a  unor oameni dragi mie , va imbrtaisez !

Asa si eu astazi …Imi iubesc trecutul , imi traiesc cu liniste si dragoste prezentul   , sunt recunoscatoare pentru  gandurile , visele , marul , ceaiul , colega , gradina , pasarile  ,calatoriile , prietenii,  avocadoul , telefonul  si apartamentul meu . Wahoooooooooooooooo  I can do anything ! I can be anywhere I want  ! I love everything and everyone !  
Zile insorite pentru totdeauna sa avem ,  chiar daca nu suntem in Emirate unde asa este mereu .  ( smiley face ) 



Anca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu