duminică, 19 mai 2013

Random adica aiurit, aiureala, aiurita




Am baut vin ieri toata ziua . Sau am baut ieri vin toata ziua . Nu chiar de dimineata , nici de la 12 pm  . Putin dupa dar  a fost mult si alb .  Vin alb cu frumosul T . Pana seara tarziu am baut vin mult si vin alb si bun . Toate astea pe ritmuri de peste in pat de sare , creveti cu alte fomfleuri ,  ciuperci de toate felurile  ( fancy shit. ) .
Cu cine ?
Cu Parazitii , Banica , Phoenix si Mărgineanu . Amintirile de la Peris alaturi de cei mai buni prieteni pe care i am avut vreodata . Se zice ca iti faci prieteni deosebiti la varsta adolescentei si mai tarziu e mult mai greu . Oameni dragi mie !!
 .... Furdui Iancu si Salam veni-ar rău , a fost așa plăcut si ne am distrat pe cinste. 
Am făcut  si prima mea placinta ieri , nu , nu cu vin .. vorbesc serios , o placinta foarte buna cu branzica proaspata , nuci si stafide yammmm .
Sunt toata bagata in retetele Dukan , dar nu nu si dieta , doar retetele . Recomand turtitele , parca acum m-as apuca sa bag o tava de turtite la cuptor dar azi este pizza day asa ca mai astept . 

T a mai ascultat ieri si Stadio , italian shit ... mereu o vad pe M bronzata si fericita cand ascult Stadio .  
Ti bacio piano piccola mia
bacio il respiro che porta via 
Le paure che hai i sogni incerti 
non li scordero'mai saran per sempre
Se ti stringi un po'di piu'
ballando al buio
in silenzio...in silenzio. 

Random 2

Cand lucram pe vapoare nu stiam niciodata cand e luni sau Duminica , putea fi luni 3 zile la rand si apoi putea fi Duminica 7 zile la rand caci cred ca zilele cu porturi tineau loc de  duminici si cele pe mare de luni . Asa ca per total in 5 ani am avut in jur de 5 duminici pe saptamana  .
18 luni pe yacht am lucrat cate 5 zile pe sapt no matter what ,  traiasca BD ca ii placea vinul alb intins pe balcon la el si mirosul verii cu piscina sub nas .
Random 3  
Circula pe net un film cu si despre cum sa fim mai buni , e foarte frumos . Il caut sa pun linkul . http://www.youtube.com/watch?v=PT-HBl2TVtI acesta este . Ohh ce bine ar fi sa fim mai buni !!! Ohhhh ce as vrea sa pot trai viata pe zile asa cum zice Andreea Papp ca ar trebui sa facem . O sa imi printez maine  o foaie scrisa cu Lucinda Calligraphy ingrosat acest indemn "TRAIESTE VIATA PE ZILE "si am sa il pun in baie . Nu se stie ce imi v-a aduce . Poate un zambet , poate o putere sa ma pregatesc de munca cu toate cele ce le am de organizat dimineata cu mai mare elan si viteza . Doamne cate am de facut dimineata . Fructe de stors , suc de baut , catina si merisor de inghitit, tableta de ceai verde, micul dejun de luat la pachet , cafea nu am mai baut ... mai pierdeam vremea ca sa imi inmultesc celulita ... De fumat nu am mai fumat , mai pierdeam timpul ca sa imi limitez rezistenta la efortul fizic si sa am un miors ciudat , un ten obosit .
Da da ! A 3 a zi de nefumatoare si ma simt bine , de ce am crezut tot acest timp ca este greu ? Ce tampenie !!!! Ma simt inca  vulnerabila insa pot sa trec peste asta , uneori ma subestimez  mult fara motiv . Aproape o luna decand zilnic m am gândit sa ma las ... de fiecare data  imi spuneam ca  „ e greu , de data asta e mai greu decat in alte dați , numai am aceeași vointa , nu am motivatia , cafeau si tigarea de dimineata  cu T , tigara de la munca cu colega zgomotoasa , tigara după masa „ si tot asa pana când joia trecuta  la Body Step mai aveam putin si lesinam ,  in timp ce in fata mea o femeie la 40 de ani , cu 10 kg mai mult ca mine sarea ca o nebuna de pe o parte pe alta a steparului  si avea fundul f ferm in pantalonii ei mulati . Pai pana când mi am spus eu atunci si iată , sunt pe drumul cel bun !!!!!
R 4
Apoi a adormit adânc de parca vinul ar avea efect de somnifer . 
Anyway am rămas sa ma uit pe FB , cred ca nu am băut destul vin caci nu imi era somn . 
A mai născut o colega .. S , o fetița , felicitări . Poze frumoase . Copila pare f senina de parca s-ar fi născut natural , asa o fi fost , chiar nu stiu . Dar da , are numai cateva zile in pozele acelea si micuta pare puternica si sanatoasa dar mai ales senina de parca nu a trecut prin trauma a tot ce i se intampla la nastere  . Sau poate seamana f  bine cu mama ei,  caci si S  era asa frumoasa si senina mereu ( am zis era pt ca sunt asa multi ani decand nu ne am vazut , probabil e la fel  ) 
De câteva luni am auzit de nasterea prin hipnoza . Asa ca am mai scormonit despre asta si am găsit articole interesante aici http://bbmic.ro/hypnobirthing.php, le recomand pt lectura si practica desigur ! Nasterea cu blandete si calm .
Eu mai am vin de băut , muzica de ascultat , locuri de vazut , retete de experimentat , cărți de citit , sapunurile de facut pana o sa am un bebe al meu . Si oricum nu o sa uit de ceea ce am scris aici  http://www.facebook.com/notes/anca-tunaru/i-promise-not-to-cut-my-hair-off-when-ill-be-pregnant-or-after-/10151500716559725
R 5
Acum câteva zile am facut un curs de Safety la munca , de parca nu mi au ajuns 7 ani pe vapoare acum fac Safety in santiere .. Anyway My point is ... am împărțit o sala de curs cu inca 13-14 bărbați . Aooouuuuu Random man R a n D o m !!! si atat , ma abtin sa mai scriu ceva sau e posibil sa par misandra si chiar nu sunt  . Oameni si atat .
R6
Am terminat Lolita si mă apuc de India a lui Mircea Eliade . 
India ummm .  Acum doua seri , T se uita la un documentar realizat in Mumbai unde erau 3 tineri francezi care au decis sa rămână si sa locuiasca acolo . In toata aglomerata aceea si in mizeria in care trăiesc te intrebi ce este atat de  special la ei  încât oricine merge acolo doreste   sa mai ajungă , daca nu cumva chiar sa rămâna . 
Am ajuns in India pentru prima data cand nu eram pregatita sa inteleg lucrurile frumoase si sa vad ceea ce avea acel loc binecuvantat de oferit . Eram  ignoranta , sensibila la microbi si gunoaie , la aer urat mirositor la oameni care se uitau la mine de parca eram cel mai frumos lucru pe care l-au vazut vreodata , eu ziceam ca sunt nesuferiti si se holbeaza .
Ce pacat ca eram asa . Sansa a facut sa ma trezesc cumva din ignoranta aceea si am avut sansa sa mai ajung odata . De data asta eram emotionata sa vad acele zambete intense , oneste si curate ale oamenilor , ei se „holbau „la mine si eu le zambeam si dadeam mana cu ei . Faceau fotografii cu mine si imi atingeau parul . Soferul de taxi , un om asa firav si simpatic . Un om bun care a stat dupa noi toata ziua si a ras si ne-a povestit de saracia lui si a familiei cu mare seninatate si parca nu se plangea de ceea ce i se intampla ci pur si simplu impartasea asa ca unui prieten . Nu imi amintesc din pacate numele  . Am mancat cea mai picanta supa de rosii intr un restaurant in care fusesem de atat de multe ori prin povestea lui David Gregory in Shantaram . Ahh ce carte speciala si La Leopold , restaurantul din carte  in care chiar  am ajuns , in frumosul Mumbai .



Sunt atat de multe de spus incat as face un post special numai despre  ce a insemnat India in viata mea , de la Maytrei pe care am citit- o prima data la 7 ani si apoi de prea multe ori pana la spitalul in care am mers cu cineva si asteptand acolo am pus mana si ajutat cativa oameni accidentati  , pana la faptul ca nu cred ca exista o descriere mai potrivita pentru tara asta decat „Incredible India „  .
Sa vedem deci,  ce mai are Eliade de zis . 
 Din India la Monaco ... Random !!!!! Am citit  cartea lui Paulo Coelho  „Invingatorul este intodeauna singur   .  Si acum ca ma uit la TV ,  imagini de la  festivalul de la Cannes parca il vad cu alti ochi . E interesant sa sti oarecum care e treaba dincolo de zambete si hainele de Superclasa a celor invitati .
 Când m-am hotărât să fac o descriere fotografică a epocii în care trăim, am scris acest roman", spune Coelho. "Învingătorul este întotdeauna singur", o meditaţie asupra laturii întunecate a succesului, asupra destinului visurilor inocente, într-o societate marcată de disoluţia valorilor.  O carte briliantă, ce pune accent pe caracterul oamenilor din ziua de astăzi și pe forța cu care aceștia ar merge până la capătul lumii pentru a se vedea împliniți. Cam atat cu aiurelile .

Nu va mai doresc o saptamana buna ci va spun „sa traiti viata pe zile „ cu zambete si bunatate xxxx

Anca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu