luni, 29 aprilie 2013




Puritatea este Fundamentul tuturor lucrurilor. Asa cum speli corpul fizic de murdarie, tot asa trebuiesc purificate si corpurile subtile: emotionalul, mentalul, sufletul si constiinta. Numai daca esti curat in sentimente, dorinte, fapte, poti sa te apropii de Dumnezeu pentru a-i primi cerestile daruri.

Sa va povestesc despre apropierea mea de spiritualitate si ce am descoperit , aplicat si schimbat pana acum  ..
In vara 2009 printre  revenirea de pe mare  , vacantele din Sicilia , Paris , Verona , despartirea de D si nunta lui M , m-am apucat de citit diverse carti despre nutritie si vegetarianism caci cochetam cu aceasta idee de mult timp .
Prin multe carti, articole ,  am intalnit ideea de legatura intre alimentatie si spirit . Asa ca m-a interesat sa aflu mai multe si despre spiritualitate si meditatie .
Ascultam mult Deepak Chopra pe atunci si am cautat mai multa muzica de genul acela care sa te arunce in starea aceea de liniste , extaz si somn . Imi placea sa petrec timp cu mine , cu cartile si muzica mea . Ce bine mai e in vacanta …

Cautam acum mai multe chestii audio ca sa ma ajute sa meditez la stele si la luna … Glumesc ! nu eram sigura pe atunci ce vroiam prin meditatie insa cred ca era vorba de gasirea echilibrului , amplificarea rabdarii si compasiunii .

Am descarcat de pe DC++,  2 MP3 uri care se numeau  “  Mediatia de iubire “ si “ Meditatia cu cele 5 elemente primordiale “ . Nu au insemnat f mult pentru mine pe atunci caci le ascultam si adormeam imediat si desi imi placeau vocile nu m-a interesat nicio clipa cine sunt defapt acei oameni .
Au trecut  asa cateva luni .
 2010 la inceput ,  eram deja pe Crystal , vaporul meu iubit , si am ajuns int-o dimineata frumoasa in Safaga –Egypt . Impreuna cu C si alti prieteni , am mers  la Sheraton Soma Bay Resort , pentru o zi de relaxare, bronz , mancare  si alte distractii acvatice si subacvatice .
Resortul este de vis . Am fost in multe locuri pe lumea asta  dar acest Resort este inca pe primele 3 locuri unde sa mai ajung odata in viata . Dupa distractiile amintite si un pranz delicios  am stat putin la soare insa era prea frumos in jurul meu ca sa inchid ochii asa cum toti ceilalti facusera deja si erau probabil prin vreun vis calatorind  . Am plecat la plimbare pe malul apei cu ochelari si mp3 playerul meu de atunci . Era o liniste si o apa lina , albastra , frumos mirositoare . Un vant adia f usor si placut .. asa ca am ajuns sa ascult mediatiile de care am vb mai devreme si sa ma plimb usor pe plaja . Cred ca acolo si atunci am inteles ce inseamna defapt sa ai momentele acelea cand nu iti mai vezi urmele pasilor pe nisip caci Dumnezeu te tine in brate .



 Acum , ascult foarte des mp3 uri cu mediatii , diverse mediatii , si de fiecare data simt ca am ajuns iar si iar  pe plaja din Safaga . Atat de puternic a fost feellingul de atunci si a fost minunat . Am plans cand mi-am revenit din acele secunde de liniste totala si nisip mat , f mat sub talpile mele . Vocile si autorii mp3 urilor sunt Lidia Barsan si Bebe Stratulat , Maestrii Internationali in Tehnica Radianta .
Nu intru in detalii despre aceasta tehnica , exista multa informatie pe google insa as vrea sa va spun ca Tehnica Radianta  este folosita in vindecarea  sufletului si implicit a trupului de 100 ani in toata lumea .
Iata aici sunt cateva  informatii pretioase, usor de citit si de inteles  http://www.universallight.go.ro/ce_este.html

Mai tarziu dupa multe cautari , am gasit mai multe mediatii audio oferite de acestia . Un impact puternic a avut asupra mea Mediatatia  pentru gasirea sufletului pereche , Mediatatia Exercitiu pentru fericire si Meditatia tacerii interioare . Aceasta din urma este poate cea mai ascultata de  mine , tinand cont ca cel mai greu in obtinerea rezultatelor dorite prin meditatii  este sa faci liniste in interior  . Asa ca imi este necesara si am observat cu bucurie ca ma ajuta sa fiu mai rabdatoare , sa fiu mai calculata , sa numai judec oamenii.
Oricum,  Mediatatia mea de suflet ramane cea cu Elementele Primordiale  care ma duce de fiecare data la plaja si care ma curata de tot ce este  vechi si apasator . Cele 5 elemente primordiale  sunt  pamantul , apa, aerul  , focul si  eterul .

August 2010 am renuntat definitiv  la carne si la toate energiile infectate care vin in farfurie odata cu consumul ei . Un plus total benefic , o contributie la starea de serenitate, dar mai ales compasiune . La un an dupa aceea eram in Africa de Sud cand mi-am facut acest tatuaj in spatele gatului , tot rosu . 

 Simbolul OM este simbolul principal al hinduismului. Cele mai multe religii indică faptul că crearea a început cu sunet - La început a fost Cuvântul ... Pentru hinduși și budiști, Om este sunetul primordial, prima suflare de creație, vibrațiile care asigură existența. Simbolul Om este o silaba sacra,  reprezintă Absolutul impersonal - omnipotent, omniprezent, și sursa întregii existențe manifeste .

De la Caroline si Umeshi am primit in dar,  melodiile lui Krishna Das , un vocalist american cunoscut pentru talentul  sau in a produce  muzică devoțională Indiana  numita  kirtan. Cu opt albume lansate din 1996, Das este, probabil, cel mai cunoscut cântăreț american de muzică kirtan . Daca nu reusesc sa ma opresc din ganduri atunci cand incerc sa meditez atunci ascult 2-3 melodii de a lui KD si cant si eu odata cu el desi nu stiu ce spune , cert e ca e placuta muzica si foarte linistitoare .

Deasemenea ,   practic odata sau de doua ori pe saptamana posturile yoga care ma ajuta in mentinerea greutatii, sa fiu  in forma , eliminarea durerilor de spate  sau menstruale .
 


Ce inseamna pentru tine Spiritualitatea  ? Cat de bine te cunosti , de cate ori te-ai intrebat cine esti si ce rost ai pe pamant ?
Pacat ca numai este timp de astfel de ganduri si descoperiri. Suntem mereu ocupati sa traim dupa reguli , limitati si grabiti sa ajungem la final .




Anca 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu